Bra att veta

Innan du kontaktar oss så kika gärna snabbt igenom texten nedan för att se om svaret på din fråga finns där.
Om inte är du mer än välkommen att höra av dig till oss på info@citypolarna.se.

Sluta skicka mail

Du hittar inställningarna för mail under Inställningar > Mail. Där kan du både deaktivera mailutskick helt eller välja att filtrera så att bara vissa mail skickas ut till dig.

Avsluta medlemskap

Om du vill stänga ditt konto går du in på Inställningar > Medlemskap. Ange gärna en motivering så att vi vet om det är något vi skall förbättra.

Glömt lösenord

Har du glömt ditt lösenord kan du få ett nytt genom att fylla i din mailadress på sidan Glömt lösenord. Om du har testat detta och ändå har problem med att komma in så hör av dig till oss så ser vi till att du kommer in.

Kontakta annan medlem

Vi har länge valt bort privata meddelanden. Bland annat för att vi inte vill uppfattas som en dejtingsida. Men 2018 införde vi en privat meddelande funktion som du kan hitta genom att gå in i någons profil eller i en aktivitet. Men det finns även andra sätt att komma i kontakt med medlemmar på:
- Om du vill kunna bli kontaktad av en annan medlem så kan du lägga till dem i ditt nätverk och där dela ut dina kontaktupplysningar så att de kan se din mail eller ditt telefonnummer. På så sätt blir du kontaktbar.
- I aktiviteter finns också möjlighet för deltagare att kontakta arrangören och för arrangören att kontakta deltagarna genom att klicka på menypunkter "Alternativ" > "Kontakt" i den aktiviteten. Där kan man skicka ett mail direkt till respektive medlems mailadress. Detta fungerar dock endast så länge aktiviteten är aktuell.

Kostar det pengar att vara med

Där finns aktiviteter i kalendern som är öppna, de kostar inget att vara medlem och delta på dessa aktiviteter. Många aktiviteter, framför allt i större städer är dock interna och kräver att du är betalande medlem.