Felsökning

Låt oss se om vi kan fixa problemet

Ibland så krånglar det till sig. Men låt oss se vad vi kan göra åt det.

Systemet försöker identifiera potentiella problem.

Aktiva sessioner
Hittade inga aktiva sessioner...

Mata in din mailadress som du har registrerat på din profil, i fältet nedan och tryck på skicka, för att få ett nytt verifieringsmail.

Om det inte löste sig...

Bara lugn, låt oss titta på vilka alternativ som finns nedan:

  • Ibland kan det vara en ide att försöka logga in från en annan dator eller webbläsare för att se om där något i denna webbläsaren som ställer till det.
  • Om du inte kommer ihåg ditt användarnamn så går det lika bra att använda mailadressen som användarnamn när du loggar in.
  • Om där var mer än 3 år sedan du loggade in, så har din profil förmodligen tagits bort av vår GDPR policy. Då får du gärna upprätta en ny profil.
  • Har du fler frågor eller om ovanstående inte löser problemet, så är du också välkommen att höra av dig till vår utvecklare/support johan@citypolarna.se
Ett smidigt sätt att
lära känna sin nya
hemstad efter flytten.
- Fredrik, Citypolare
Får det vara en kaka?

Vi försöker äta så lite kakor som möjligt, men vi är så nyfikna på att höra hur du hittat hit. Vi hoppas därför att du vill ta en fika med oss och berätta lite mer.